Jedan mali “flešbek” i još svašta nešto

Ono što je glavno na mom blogu jesu svakako priče u nastavcima zbog kojih dobijam redovnu publiku i zbog koje volim svoj blog. Nemam neki poseban razlog zašto pišem ovaj post osim želje da se malo osvrnem na ovih osam mjeseci blogovanja.

Najvrjednije od svega jeste što sam se povezala sa nekolicinom blogera, što sam uz pomoć njihovih sugestija napredovala i shvatila kako stvari u blogosferi funkcionišu. Ranije sam pokušavala sve ove priče da pišem po rokovnicima ili u Wordu ali nikada se nisam mogla natjerati da zavšim neku od njih. Sada, kada objavim par nastavaka i zainteresujem nekolicinu ljudi naravno da se moram natjerati i istjerti sve do kraja. Zbog toga se stvarno isplatilo da otvorim blog jer sada imam 3 završene priče i 4. napisanu do pola.

cathryn-lavery-67852

Još se nešto zanimljivo desilo u proteklih par sedmica. U prvih pola godine osnova moje publike su bili drugi blogeri koji su me pratili i čitanost mi je najviše zavisila od njih. Sada su stvari počele da se mijenjaju. Sve je veći broj čitalaca koji me prate putem društvenih mreža i šalju mi poruke na Facebook-u, Instagram-u, putem elektronske pošte… i daju svoja mišljenja, sugestije i pohvale. Hvala svima na tome!

U prvih pola godine osnova moje publike su bili drugi blogeri koji su me pratili i čitanost mi je najviše zavisila od njih. Sada su stvari počele da se mijenjaju.

Na dan kada sam objavila 1. dio priče Kućni zloduh moj blog je eksplodirao jer je nekoliko ljudi podijelilo priču na svom FB profilu, tviteru… i taj dan sam zabilježila nevjerovatnih 730 pregleda što je duplo više od mog prosjeka. Drago mi je što se ovaj blog kreće uzlaznom putanjom ali ne bi bilo strašno ni da jednog dana “padne”, jer ću uvijek imati svoje priče. Završene!

Još sam nešto pripremila za svoje nove čitaoce koji me prate od objave najnovije priče a to je pregledan spisak svih mojih priča u nastavcima. Ko me duže prati zna da se to već nalazi na ovom linku. Ovo nije loša prilika ni za vas koji ste pročitali sve moje priče da se podsjetite i da mi kažete koja je ostavila najveći utisak na vas.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Priča o Milici Stupar: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |

oqjo7tprzj0-roberto-nicksonMilica je djevojka sa sela koju roditelji forsiraju da “uči škole” i nađe dobrostojećeg muža. Upisuje fakultet koji ne želi i živi život kakav ne želi. Mlada i naivna nasjeda na razne prepreke koje se u Banja Luci mogu naći na svakom koraku… Ovo je priča o djevojci koja nije uspjela da se snađe u gradu, o djevojci koju su progutali vukovi. Pročitajte kako to izgleda kada ne slušate svoje srce do kraja već se brinete šta drugi će drugi da misle o vama.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vidova šuma: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |

wp-1487878029928.jpgNakon što saznaje da joj je nestala najbolja drugarica, koja je radila u jednom selu kao učiteljica, Irena odlazi tamo da je pronađe. Ubrzo shvata da ovo malo mjesto krije sasvim neobičnu tajnu…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pravi izbor: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5678 | 91011 |

alex-iby-277805Četvoro mladih ljudi pokušava da se izbori sa ljubavnim problemima koje im je život priredio. Naizgled jednostavne situacije će se iskomplikovati više nego što su mogli da zamsile a oni će morati da donesu važne izbore. Da li je ljubav prema jednoj osobi važnija od dugogodišnjeg prijateljstva? Da li rivalitet između dvije djevojke može da pomuti razum i uništi ono malo dobrog što je preostalo?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kućni zloduh: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

jan-jakub-nanista-171889Vitomir Dobrijević 1920. se seli u Nju Jork kako bi ostvario američki san. To mu polazi za rukom te sa svojim prijateljem Džonom Lajvlijem otvara šećeranu a zatim gradi velelepnu kuću u samom srcu Bruklina. Ubrzo se američki san pretvara u noćnu moru te se u četiri zida kuće dešavaju stvari koje ostaju tajna za mnoge. Loza Dobrijevića biva gotovo ugašena a jedna od rijetkih preostalih potomaka Natalija, Vitomirova praunuka, odlučuje da preuzme stvari u svoje ruke i razbije urbanu legendu o kući jednog Jugoslovena…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Koji naslov vas je najviše zainteresovao? Koja radnja vam se najviše dopala?

annie-spratt-197448

Pored priča u nastavcima napisala sam i 3 kratke priče a jedna od njih govori o meni.

Naslovi su redom:

Eto, meni ništa ne preostaje nego da se svima još jednom zahvalim na strpljenu i čitanju. Jako je lijep osjećaj biti dio ovog tima jer ovaj blog se razvija ne samo kako a želim već ga svi zajedno gradimo i guramo naprijed.

Puno pozdrava vam šalje Leptirica!

 

Juče je izašao 5. nastavak priče Kućni zoloduh i nikako ga ne propustite jer donosi mnogo uzbuđenja!

Ako imate nekih pitanja slobodno mi pišite na mail.

 

24 komentara na “Jedan mali “flešbek” i još svašta nešto

  1. Tvoj blog može samo rasti ❤ I drago mi je što je tako…ljudi prepoznaju kvalitetu i dobar blog, a i treba uvijek malo vremena da pretraživači “uberu” adresu i podatke bloga pa da bude dostupniji i lakši za pronaći. Po ovome što pišeš, blog je osuđen na uspjeh. Rast nakon pola godine uvijek znači da će se uzlazna putanja samo nastaviti.
    Samo tako nastavi 💖😗

    Liked by 2 people

    1. Hvala Ivana, najviše su mi pomogli tvoji postovi na početku jer su bili puni korisnih savjeta od toga kako uredivati blog do komunikacije sa ostalima… toplo preporučujem svakome da te zaprati i nađe gomilu korisnih informacija 💋❤

      Liked by 2 people

Komentariši

