Pravi izbor (6)

Pravi izbor: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5678 | 91011 |

Polovinu svoju koncentracije je usmjerio ka utakmici dok je ostalu polovinu ustremio ka golim nogama žene koja je sjedila blizu njega. Starija je od mene skoro deceniju, nagađao je Sebastijan. Ipak mu se sviđao njen samouvjeren stav i vragolasto poigravanje sa suknjom. Znao je da će je večeras strgnuti sa nje i pokazati joj šta sve zna. Znala je to i ona jer nije prestajala da mu upućuje značajne poglede.

Trebalo mu je dosta da primjeti Damjanovu odsutnost. Njegov najbolji prijatelj gotovo da nije obraćao pažnju na utakmicu. Uglavnom je buljio u etiketu piva koje je polako cirkao. “Šta je sa tobom?”, upita ga Sebastijan.

“Šta će biti?”, odgovori Damjan pitanjem.

Nakon duže pauze Sebastijan odluči da pokrene nezgodnu temu. “Čuo sam da je došla iz Italije prije neki dan. Ne znam šta koji kurac traži ovdje poslije skoro deset godina…”

Boja na Damjanovom licu se naglo promjeni iz blago ružičaste u crvenu. “Vidio sam je na Banj brdu dok sam vježbao na vratilima.”

“Slučajno se tu zatekla, pretpostavljam.”, bio je sumnjičav.

“Slučajno, da. Nemoj tako da me gledaš.”

“Samo brinem za tebe, znam da je vrlo kancerogena osoba.”

“Nema šta da brineš. Kratko smo porazgovarali i to je to. Pitala me kako sam i kada je čula da se ženim, rekla je da neće smetati.”

“Baš fino od nje.”, Sebastijan još jednom pogleda u ženu sa kratkom suknjicom a zatim otpi gutljaj piva. Nije bio zadovoljan što se Anastasija ponovo vratila u njihove živote.

“Umjesto što bezveze pričaš gluposti idi kod ove ženske jer će ti odlepršati.”, Damjan je vidio da je njegov prijatelj bacio oko na staru koku. “Moram priznati da si se smirio u posljednje vrijeme. Koliko je prošlo od posljednje tvoje seksualne aktivnosti?”

“Preko mjesec dana.”, huknu Sebastijan. “Nemaš pojma kako mi trne dole sve. Idem da je omađijam a ti se pazi, molim te. Okani se one vještice, poznajem te vrlo dobro i ne bih da zasereš sa Vesnom.”

“Idi i jebi, prestani da me nerviraš.”

***

Vesna je saznala za Anastasijin dolazak još prije nego što je prešla granicu. Sada je dovoljno zarađivala kako bi mogla da plati te informacije. Užasno je strepila zbog svega. Saznala je isto zbog čega je Anastasija glavom bez obzira pobjegla iz Italije. Pošto ju je njen suprug nasamario i nije ispunio svoje obećanje da će od nje napraviti svjetsku zvijedu osvetila mu se tako što nije željela djecu sa njim. Redovno je pila kontracepciju zbog koje nije mogla da zanese. Uspjela je dugo tako da ga vesla sve do jednom, kada je Italijan bio toliko uporan te je promijenio doktora koji je vrlo brzo otkrio u čemu je problem. Pobjesnio je i sam je zatražio razvod. Ona je to i željela ali se nije nadala da zbog svoje prevare neće izvući ni euro od svog, sada bivšeg, muža.

Polako se spremala za svadbu koja je zakazana za dva mjeseca. Sa svojom najboljom drugaricom, Vesna je išla da odabere lale i ostale ukrase. Taman pošto su se rastale na raskrsnici ugledala je svoju najbolniju ranu – Anastasiju Savanović. Zažalila je što je nije ranije spazila kako bi mogla da je zaobiđe. Ovako su morale da se susretnu licem u lice.

Pogledala je u Anastasiju kratko ali dovoljno da shvati da se radi o vanserijskoj ljepotici. Vesna sa njom nije mogla da se mjeri u toj kategoriji. Duge, vitke noge koje su pravile graciozne korake, gusta crna kosa i pune usne koje su zasigurno mamile sve muškarce. Osjećala je i ona oči suparnice na sebi. Mislila je da će se samo proći ali se Anastasija zaustavi pred njom. “Zdravo, ti si Vesna? Moja nova komšinica?”

“Zdravo.”, zbunila se “Da, jesam. Ti si Anastasija?”

“O, znaš ti dobro ko sam ja.”, glasno se nasmijala pokazujući red svojih savršenih zuba. “Mislila si kupovati od mojih poznanika informacije o meni i da ja nikada to neću saznati?”

Vesna u trenutku izgubi dah. Nije očekivala da zna za njenu mračnu tajnu. Vjerovala je da niko nikada neće saznati koliko je Anastasija njena opsesija. “Zašto si morala da se vratiš? Italija je puno ljepše mjesto, mogla si tamo da nastaviš svoj život.”

“Moji razlozi se tebe ne tiču. Sada sam ovdje i spremi se da platiš za sve ove mjesece mog uhođenja i tjeranja prijatelja da me izdaju.”

“Kloni se i mene i njega.”, Vesna zareža “Napokon smo sredili svoje živote i ti želiš sve da srušiš!”

U tom momentu se pojavi i jedna starija komšinica oduševljena što vidi Anastasiju nakon toliko vremena. Tu njihov susret pun zapaljivih varnica završi i Vesna pozdravi stariju gospođu i prođe kraj Anastasije udišući njen skupi parfem. Jedva se suzdržala da ne zaplače. Bujica suza je potekla tek kada se zatvorila u sobu.

***

Osjećala je kako gubi konce u rukama zbog njenog dolaska. Postala je sumnjičava i paranoična. Svoju nervozu je prenosila i na Damjana. Komunikacija između njih je bila sve šturija dok su sve rjeđe su imali odnose.

Odmah poslije prosidbe se preselila u njegovu kuću gdje je živjela i sa budućim svekrom i svekrvom. Oni su je zaista dobro prihvatili i zbog njih se trudila da izgleda kao da je sve u redu, međutim, čim bi ostala sama počinjao je njen brodolom.

U to vrijeme je i firma počela da ima izvjesne probleme. Pojavio se konkurent iz Njemačke koji je polako ali sigurno zauzimao dobar dio tržišta koji su, do tada, samo oni pokrivali. Sebastijan i Vesna zbog toga su bili kao na iglama dok je Damjan, inače veliki paničar, bio smiren i tvrdio je da će ubrzo tržište da se ustabili te će oni ponovo da budu vodeći.

“Morali bi da snizimo cijenu proizvoda.”, tvrdila je Vesna.

“Nikako!”, pobunio se Sebastijan “Kada snižavaš cijenu to kao da vrišti Hej, mi smo jadni, molim vas kupite naše proizvide učinićemo sve… Treba samo nešto da poboljšamo a da ostavimo sadašnju cijenu!”

“Hm…”, zamislila se “Nije to loš prijedlog. Damjane?”

Odsutno je klimnuo glavom. “Vidjećemo još.”

Sebastijan i Vesna se sumnjičavo pogledaše. “Sebo, možeš li ostaviti mene i Damjana same?”, ona molećivo upita svog budućeg kuma.

“Naravno.”, on brzo izmače stolicu i izađe iz sale za sastanke.

Damjan tada ostavi telefon i Vesna krajičkom oka baci pogled na osvjetljeni displej. Samo je odgovarao na poslovne mjelove.

“Nešto se dešava sa nama.”, glas joj je drhtao “Ponašamo se kao stranci. Kad smo zadnji put spavali zajedno? Ti skoro svako veče ideš na trčanje, kući dolaziš umoran i nezainteresovan. Sve otkako je ona došla!”

“Molim?! Vesna, pretjeruješ.”, uhvatio ju je za ruku “Previše si se opteretila svime. Svadba, poslovni problemi još sebi stvaraš bespotrebni pritisak zbog nje. Ovo je samo mala kriza koju moramo da prebrodimo.”

“Znam, ali… plašim se.”, suze počeše da joj naviru na oči. “Volim te i želim da budemo pravi par, ali ti mi ne dozvoljavaš.”

Damjan ustade i zagrli je. “Žao mi je. Obećavam da ću biti bolji. Malo i mene pritišće sve ovo ali potrudiću se da budem onakav kako ti želiš. I ja hoću da budemo pravi par. Volim i ja tebe.”

***

Činilo joj se da Damjan ispunjava svoje dato obećanje. Odjednom su počeli da provode više vremena, da pričaju kao nekada i da vode ljubav. Dvije nedelje do njihovog vjenčanja Vesna je napokon ubjedila sebe da je završeno sa njihovim vruće-hladno fazama i da sada ulaze u jedno stabilno stanje njihove veze.

Oboje su bili uzbuđeni zbog svadbe koja će biti manja ali vrlo lijepo i svečano organizovana. Vjenčanica koju je šila je bila skoro gotova i ona se spremala da ide na posljednju probu.

“Idem do krojačice.”, poljubila ga je u potiljak dok je on nešto kucao na lap top-u.

“Važi, draga.”, u tom trenutku mu zazvoni telefon. “Ej, Sebastijane, reci. Da, da. Silazim… Sebastijan je na vratima idem da vidim šta želi, izgleda da nam se zvono pokvarilo pa ga ne čujemo.”

On brzo sleti niz hodnik dok je Vesna nanosila drugi sloj maskare na trepavice. Gotovo! Spremna je za polazak. Uzela je tašnu sa stola i nehajno je pogledala na njegov lap top. Pretraživač je bio otvoren na zvaničnom sajtu firme ali Vesna je primjetila da ima još nekoliko otvorenih tabova. Neki đavo joj ne da mira i ona uđe u tab sa mejlovima jer je pisalo da ima tri nove poruke. Dvije su bile od njihovih klijenata koje je dobro znala ali treća, tek pristigla poruka, ju je zaintirgirala. Pošaljilac se potpisao sa AngelModelITA.

Otvorila je poruku koja se sastojala od samo jedne rečenice i jedne fotografije u prilogu. Pisalo je: Baš kao što sam pretpostavila.

Vesna zbunjena otvori prilog i tada joj sve bi jasno. Na fotografiji je bio test za trudnoću. Pozitivan.

 

Sve priče koje ste propustili pronađite OVDE.

Pratite blog i na Facebook-u!

 

 

39 komentara na “Pravi izbor (6)

  1. ja cu da poludim cekajuci da izadju svi dijelovi… kada sam pocela nisam ocekivala da ce moci ovakav tip radnje da me zainteresuje vise od Vidove sume koja je tako uzbudljiva i fenomenalna. Stvarno si majstor jer mozes da on bilo kakve teme napravis pravo zanimljivo stivo koje citam sa jedva cekanjem novog nastavka. ako ikada objavis neki roman vrlo rado cu da ga kupim!!!

    Liked by 2 people

    1. Hvala ti Miljana. Drago mi je jer ima sve više ljudi koji nemaju nalog na WP platformi a rado me čitaju i prate putem ostalih društvenih mreža. I ja sam mislila da će Vidova šuma biti jedno od mojih najomiljenijih djela ali ovaj Pravi izbor mi postaje sve draži. Hvala ti na podršci i očekujem još tvojih komentara, pohvala i kritika. Pozdrav!

      Liked by 1 osoba

  2. Nesigurnost, najcesci razlog propasti svake veze. Uglavnom bespotreban. Zene cesto misle da je fizicki izgled bitan, I jeste pri upoznavanju, a kasnije u vezi ni najmanje. I jedan I drugi pol se cesto opterecuju glupostima. Najgore je sto se u poslednjih 30 godina I novac pojavio kao bitan faktor u vezama …. sve je to tuzno, ali tako je kako je. Sami biramo svoje poraze.

    Liked by 3 people

    1. Slažem se sa tobom. Sva 4 lika nemaju dovoljno sreće u ljubavi zbog svojih površnosti i kompleksa. Uskoro će to sve da ispliva i izađe na vidjelo. Priča je lagana ali nadam se da će na kraju nositi pouku. 😊
      Hvala tebi što čitaš. 😊😊😊

      Liked by 3 people

  3. Ostadoh dužan komentar nakon sinoćnjeg lajka. Morfej mi šapnu na uho i odvede me sa sobom, prokletnik pa ne napisah ništa. Odlično, ova scena mi vrati neke loše filmove. Ne znam čemu tolika nesigurnost kod ljudi? Branislav je to dobro sročio da nemam šta dodati. Lijepo si odradila likove, sad izranjaju na površinu te njihove mane. U principu, imamo priču o četiri nezrele individue koje nisu rasčistile sa svojim sranjima, kako ih ja to volim reći i nisu odrasli.

    Liked by 2 people

    1. Hahah jao predivna si! Obavezno ako pročitaš do kraja da mi sastaviš jedan komentar slobodno iskritikuj samo da se mogu popravljati i napredivati. Ponudila sam 3 priče koje ne liče mnogo i sada ima šta da se zaključi i popravlja. 😆
      Do sljedećeg posta! 💋💋💋

      Volim

Komentariši

