Recenzija igrice: POD MAČ

Ne brinite, dragi narode, neću početi da kopiram fenomenalni blog Orbis Marketnig na kojem je jedna od glavnih tema svijet tehnologije. Nije da sam neki opasan gejmer (iako sam provela mnogo mjeseci svog dragocjenog pubertetskog života pred kompjuterom kada sam otkrila igricu Stronghold Crusader) ali prosto moram da odradim recenziju igrice “Pod mač” jer me je ideja toliko oduševila i nasmijala do suza.

Inače, ne volim da se bavim internet senzacijama jer mi je uglavnom žao ljudi koji zbog svoje nesmotrenosti ili gluposti postanu zvijeze ili u prevodu – predmet sprnje. Ovaj put ću napraviti izuzetak jer gospodin Miroljub

Petrović očigledno uživa u svojoj popularnosti koju je naglo stekao i sam ističe da mu ne smeta takva vrsta marketinga.

files

Za njega sam čula još odavno kada je gostovao na tada vrlo gledanoj lokalnoj televiziji VIKOM. Nisam baš razumjela o čemu govori ali sam shvatila da je on jedan vrlo strog čika radikalnih shvatanja. Vremenom je sve više gubio kompas i sada smo došli do ove tačke kada su njegove izjave viralne i služe da nasmiju ljude svih uzrasta a posebno mlade.

Njegovo prvo gostovanje kod Teše Tešanovića sam odgledala do kraja jer nisam mogla prestati da se smijem. Moje društvo ga je danima citiralo iz zezancije a kasnije smo shvatili da to radi čitav region. Ako niste upoznati sa njegovim likom i djelom nemate pojma koliko propuštate. Na sljedećem linku možete da čujete njegovu urnebesnu izjavu kako Novak Đoković treba prestati da igra tenis i obavezno da se vrati u Srbiju. “Ona njegova” mora prestati da čita glupe knjige i bolje bi joj bilo da rodi deset Obilića.

Miroljub1
Poznat je po svome shvatanju da škole samo zaglupljuju djecu

Moja omiljena izjava je bila kada je govorio o školi. “…Ja sam svoju decu učio da ne idu u školu već da uče od mene… Meni dođe dete i kaže E, tata dobio sam peticu iz matematike. Ma, ne interesuje me. Ako dobiješ pet iz engleskog e onda ću da te častim jer je sva naučna literatura na engleskom. Ne zato što ja imam neko pozitivno mišljenje o Britancima ili Amerikancima ali engleski ti treba zbog stručne literature…”

I tako, dok njegove izjave na You Tube-u prelaze po pola miliona pregleda izašla je i igrica “Pod mač“. Možete da je besplatno preuzmete sa Google prodavnice (link). Zauzima manje od 9MB i nema posebne zahtjeve.

viber image

Na samom početku vidite njegov prepoznatljiv lik a u pozadini se čuju gusle, instrument koji Miroljub toliko voli i Vukojica Sandić ga je naučio da ih svira. Čim pokrenete igricu on izgovara svoj omiljeni broj “555-333”.

e

Pored Jelene Đoković, Miroljuba žele da unište Čeda Jovanović – Zmaj i ostale kamenjarke a on se bori protiv njih mačem i bacanjem kamena s’ ramena. Sve je to popraćeno njegovim popularnim replikama “Ideš pod mač, bato!”, “Nemoj da te zviznem preko ustiju!”, “BAM BAM BAM”… Pored borbe sa neprijateljima on skuplja Dušanove zakonike  a pozadinska muzika omogućava da “britke sablje” uživaju i maksimalno se opuste.

ss

Ono što je posebno zanimljivo, kada izgubite čućete “KRAJ PRIČEEE!”, takođe njegova viralna izjava.

Igrica je u razvoju i često je nadograđuju tako da postoje ozbiljne šanse da postane vrlo popularna i pogodna čak i za one zahtjevne gejmere. Ako se to i ne desi, definitivno će ostati upamćena kao genijalna ideja koja će dodatno da povisi popularnost našeg Miroljuba Petrovića!

Napomena: Ovaj tekst je šaljive prirode i autoru nije namjera da bilo koga uvrijedi ili da se otvara neka ozbiljna diskusija ili rasprava. Ugodan vikend vam želim!

Prati blog putem Facebook-a!

21 komentar na “Recenzija igrice: POD MAČ

  1. Ideš pod mač! 😀 Ne zamjeraj se Miroljubu 😀 Ja sam ga slušao nekad davno, dok je pričao o alternativnoj historiji i uživao u nekim njegovim pričama, a sada je baš skrenuo u neki ludi radikalizam. Mada, ubode i pametnu s vremena na vrijeme 🙂 BAM BAM BAM

    Liked by 3 people

  2. Svakoga dana u svakom pogledu me sve više iznenadiš(čitaj:oduševiš),eto ni meni ne bi palo napamet da ćeš ikada vršiti recenziju neke igrice,ono milion stvari pre toga ali ovo svakako ne 🙂 Inače o dotičnom liku ne znam ništa,ono vidim tu i tamo se spominje,ali je daleko van mojih sfera interesovanja 🙂 p.s. morao sam ti nešto komentarisati,ono kako se sa tvitera prebacih na instagram načisto zapostavih pisanu reč,i ako ne počneš češće da izbacuješ neke postove ,koje ću moći da komenarišem načisto ću zaboravim da pišem 😉

    Liked by 2 people

    1. Eto, sad vidiš da se svašta može očekivati od mene. 😂
      Nikada ja sebe ne ograničavam niti sebi govorim “E, ovo je tvoja sfera interesovanja i samo u njoj smiješ biti”. Ko zna šta ćeš sljedeće vidjeti? Možda neki recept za gibanicu?! 😂

      Znam da sam bezobrazna, ti si deseti koji me suptilno upozorava da pišem češće. Imam ideju i počela sam 3.priču u nastavcima ali nikako da uhvatim dovoljno vremena. Čak i kada ga imam previše sam iscrpljena za pisanje. Vjerujem da će se situacija popraviti, blogosferu neću napustiti tako lako.

      Veliki pozdrav za tebe! 😊

      Liked by 1 osoba

  3. Tačno je da Miroljub ima radikalna shvatanja ali nije dobro da se ljudi sprdaju sa njim. Nisam njegov fan, daleko od toga ali ponekad plasira i dobre stvari kao što su bračna čistota, posvećenost porodici, život u prirodi i bez narkotika. To što svira gusle meni nije smešno, čovek je tradicionalista i sve dok nekog fizički ne ugrožava ultramodernisti nemaju razloga za zametke. Ljudi mu se smeju, to je evidentno ali čini mi se da ima mnogo ljudi koji isto tako misle a ne smeju da kažu. On živi u svom svetu viteštva i romantike i to što nam je toliko zanimljiv ukazuje na to koliko smo se udaljili od nekih prohujalih vrednosti koje nisu a priori loše.
    Gospodin Miroljub uvek pliva u nekim prelepim jezerima za koje je malo ko čuo jer ljudi danas sanjanju o neonskim svetlima metropola 😀 Svakako, ima mnogo stvari u kojima on greši ali o tome neki drugi put.

    Liked by 2 people

    1. Stavila sam baš napomenu jer sam htjela da se zadržim samo na onom “šaljivom dijelu”. Istina je da on plasira neke dobre stvari ali ih upakuje na pogrešan način i ljudi koji nisu dovoljno izgrađeni i svjesni svjeta oko sebe mogu da ga uzmu za ozbiljno i tada njegova propaganda postaje opasno oružje. Ali to je već neka druga tema, ja sam sve okrenula na šalu i samo tako treba da se shvati.
      Nije mi pretjerano žao jer se i sam zeza sa sobom gostujući u Parovima i na još nekim drugim diskutabilnim emisijama plus što maksimalno omalovažava žene (ne vidim tu nikakvo viteštvo i romantiku?!). Sam je rekao da voli bilo kakav publicitet pa ono… Neka je on nama živ i zdrav. 😅

      Liked by 1 osoba

      1. On omalovažava određeni tip žene koji mu se nikako ne dopada, čini mi se da je rekao kako ženu koja treba uneti u spavaću sobu pa sam na to mislila kad sam rekla romantika. Ženi svakako nije mesto samo u kuhinji i u porođajnoj sali ali im je mesto i tu kao što im je mesto i na fakultetima. On je opčinjen junacima epskih pesama, i vidi se da izvan tog sveta teško može da rasuđuje. Ne kapira ni da religija nije u strogoj opoziciji sa naukom već zagovara onaj naopaki kreacionizam. Da, sebe je izvrgao ruglu zbog Parova mada se tamo dosta dobro držao okretajući glavu od onih polugolih žena, a danas su retki muškarci koji će od njih prezrivo okrenuti glavu i postaviti ih na svoje mesto. Mislim da mu nedostaje hrišćanske ljubavi novozavetnog tipa jer je skroz zaglibio u starozavetni sistem Božjih kazni. Bog je ljubav, to zaboravlja. Neka ga, ne vidim opasnost u njegovoj propagandi, veću opasnost vidim u nekim naopakim modernim shvatanjima kao što je srozavanja braka ili život u vanbračnim zajednicama. Ne znam, možda grešim, ali tako mi se trenutno čini 😀

        Liked by 1 osoba

Komentariši

