The Versatile Blogger Award

Prvi put da učestvujem u nekoj blogerskoj igrici. Zanimljiva je najviše zbog 7 činjenica koje ste morali da napišete o sebi pa smo se svi tako malo bolje upoznali.

Iznenađena sam što me je dosta blogera nominovalo i ima ih još skoro toliko koji su rekli da bi me vrlo rado nominovali ali nisu željeli da se ponavljaju i čine to jer su ih drugi blogeri preduhitrili.

Pravila ove igre su jednostavna:

  1. Zahvaliti se blogeru koji vas je nominovao
  2. Zatim napisati sedam manje poznatih činjenica o sebi i
  3.  Nominovati do 15 blogera

Untitled-5

1. Zahvaliti se blogerima koji su vas nominovali

Ovo pravilo je kod mene u množini što je baš super! Zahvaljujem se: Ivana – Orbis Marketnig, Planina Blog,  Lucia Abundanca, Lovac na sunce, Zevsova ćerka, Jelena Dilber, Shonery, Vesna Ćuro-Tomić, Rada – Noćna šaputanja, Little Bit of Markla, bitnoinebitno, aprilia29 i Sarin tata Laki. (ako sam nekoga ispustila neka me napomene i ne zamjeri)

Hvala svima vama na ukazanom povjerenju i što me redovno pratite i čitate. Drago mi je što svakim danom moja mala porodica raste i bolje se upoznaje.

Iskoristiću ovu priliku da se zahvalim Deborissima i Savremeni hekleraj koje tvrde da sam im inspiracija. Velika je čast biti inspiracija ovakvim ženama.

Takođe veliko hvala momcima FoxMulder-Serbian i Redakcija te jednoj dami Negoslavi koji me hvale na sva usta i “nominuju” gdje stignu.

2. Zatim napisati sedam manje poznatih činjenica o sebi

  • Pisanje je moj hobi, inače sam po struci mašinski inženjer.
  • U ranim dvadesetim sam tako da sam ovdje jedna od mlađih blogera.
  • Uprkos gomili obaveza blog sam morala da otvorim jer se glava godinama punila nekim idejama i pričama te sam morala sve te ideje negdje da kanališem.
  • Osim pisanja, živce liječim slikanjem akvarelom.
  • U skladnoj sam vezi sa jednim divnim momkom kojeg sam upoznala početkom studija. Tokom svih ovih godina još ni jednom nisam uspjela da ga naljutim ili iznerviram. I on je takođe mašinac.
  • Visoka sam (čitaj niska) 1.59 i sve je u redu dok ne stanem pored svog 1.90 visokog frajera.
  • Poznata sam po tome što imam brutalno jak želudac, svašta mogu da gledam, vidim, probam i svarim. Kad vidite da mnogi okreću glavu od nečega i groze se ja ću biti jedina koja će da pogleda i pokuša da shvati sve do kraja.

3. Nominovati do 15 blogera

Znam da je bezveze i kršim pravila igre ali stvarno mi je prevelika muka da nađem 15 blogera jer me je skoro toliko nominovalo i svi su zaslužili da i ja njih nominujem. Takođe, ima tu još jedna velika gomila blogera koje redovno čitam i oni mene redovno čitaju i svi vi koji ste u redovnoj interakciji sa mnom računajte da ste nominovani. Eto, toliko od mene.

Večeras sam objavila 7. dio Vidove šume. Obavezno ga pročitajte jer se nećete pokajati.

Sve priče koje ste propustili pronađite OVDE.

Pratite blog i na Facebook-u!

21 komentar na “The Versatile Blogger Award

  1. Ti si jedna “mala” slatkica i nema toliko visokog muškarca kad se žensko čeljade popne na štikle. 🙂

    P.S. Nadam se da ću uskoro da iščitam, za početak, tvoju prvu priču u nastavcima, a kako sam mali puž, a ti tako lako i pitko pišeš, sva je prilika i da iznenadiš ubrzo sa nekim romanom. 🙂

    Liked by 3 people

  2. Овај текст личи на тебе, баш ми је драго што сам те “упознала” 🙂
    Ако ти је за утеху – ја сам висока 156 😉
    И даље чекам крај приче, па да је одједном целу прочитам;)

    Liked by 2 people

Komentariši

