Ona piše baš onako kako bih ja to voljela

Nisam planirala da pišem postove u kojima preporučujem druge blogere (da mi krvavi leptir ne bi postao prava svaštara) jer sam vidjela da neki to već rade. Svoju podršku drugim blogerima pružam šerovanjem njihovih postova, čitanjem i komentarima. Ipak, danas prosto moram da napravim izuzetak i ukažem vam na jednu novu, talentovanu blogerku sa interesantnim nazivom bloga – Deborissima.

Imala sam tu čast da mi se obrati putem mail-a i pošalje svoj tekst Priča običnog čoveka. Već nakon nekoliko pročitanih redaka shvatila sam da Deborissima piše baš onako kako bih ja željela. Divni opisi, savršena tekstura i pitkost rečenica, kao da čitam neko veliko književno djelo. Dijaloga ima taman koliko treba i sve je lijepo izbalansirano. Ne treba da napominjem kako je izgled bloga predivan, damski i minimalistički. Zavidim joj i na tome!

drugi deo
Drugi dio njene priče

Kada sam stigla do kraja teksta momentalno sam počela da je nagovaram da otvori svoj blog. Prosto bi mi bilo žao da drugi ne vide ono što sam i ja. Iz tog razloga večeras pišem post o Deborissimi, jer sam možda glavni “krivac” što se pojavila ovdje na wordpress platformi. I sama je napisala na kartici O meni sljedeće:

Od kad sam naučila da čitam zaista uživam u pisanoj formi, ali nikad nisam mislila da bih mogla da se nađem u ulozi pisca. Nedavno sam odlučila da pokušam jer sam počela da čitam blog Krvavi Leptir, i bila sam oduševljena i u isto vrijeme inspirisana da i sama pokušam nešto slično…

Meni je izuzetno drago što sam poslužila kao inspiracija djevojci talentovanijoj o sebe. Zaista je divan osjećaj kada motivišete druge onim što radite. Pružimo svi podršku jer nam treba što više kvalitetnih blogova u moru onih površnih.

Hvala što čitate!

Sve moje priče koje ste propustili pronađite OVDE a svoje utiske, pohvale i kritike možete da ostavite OVDE.

Pratite blog i na Facebook-u!

3 komentara na “Ona piše baš onako kako bih ja to voljela

Komentariši

