Odgovori na vaša pitanja

Prije tri dana sam objavila post u kojem ste mogli anonimno da mi postavite pitanje. Priznajem da mi je to bio veliki rizik jer sam razmišljala Hej, pa koga briga za tebe i šta bi imao da te pita?! ali na sreću skupilo se nešto pitanja. Neka su bila zanimljiva a neka krajnje neobična. Sve u svemu ispostavilo se da je ovo jedan zanimljiv eksperiment i vjerovatno ću nakon nekog vremenskog perioda ponovo to da uradim kada steknem još veću publiku (ako steknem) i ako dođe do nekih zanimljivih dešavanja u vezi sa mnom i mojim blogom.

pitanja
Screenshot vaših pitanja

Kao što vidite na slici dvoje ljudi mi je postavilo više pitanja odjednom neki su pisali na latinici neki na ćirilici, ja ću odgovoriti na sva pitanja samo ću ih “rasparčati” da sve dobije finu formu. Pa da počnemo!

  1. Zašto ti se blog zove krvavi leptir? Pozz

U ovom postu sam pokušala da objasnim (link), ali uglavnom nemam ni sama pojma kako je došlo do tog naziva, vidjela sam sliku koja je sada naslovnica na mom blogu i poslužilo je kao ideja.

2. Dobro veče. U koju knjigu, ili film bi smestila svoj život? Pozdrav Siniša M.

Pozdrav Siniša i tebi. Hvala ti što me pratiš od samog početka. Pitanje je dosta teško i nije lako svrstati svoj život u neke druge situacije iz filmova i knjiga jer je svačuja priča jedinstvena i razlikuje se od drugih. Ipak, razmišljala sam dugo i sjetila sam se jednog filma koji se zove Whiplash. Radnja filma “Whiplash” prati mladog Endrua Nejmana, studenta prve godine i ambicioznog svirača bubnjeva, koji pokušava da postane najbolji džez bubnjar na svijetu. On svaki dan marljivo vježba, daje svojih 110%, ne bi li što brže moguće ostvario svoj cilj. Nekada su mu ruke bile krvave od palica i siline udaraca. Imao je mnoge prepreke ali je na kraju postao vrhunski bubnjar. Nadam se da ću i ja uspjeti.

3. Test 🙂 ajde da proverimo da li ovo stvarno radi? Šalim se, potpuni sam debil sto se ovoga tiče. Recimo, fascinirana sam tvojim idejama i sviđa mi se ovo što si sada napravila. Imaš moju punu podršku i jedva čekam tvoje nove priče. I da, izostavila sam pitanje, je l da?

Da ovo stvarno radi (haha). Pitanje je izostalo ali hvala ti što si se javila nekako se osjeti pozitivna energija i prenosi se na mene. Zahvalna sam i na pordšci i nadam se da ćeš me i dalje čitati. Ostani pozitivna!

4. Jesu li tvoje priče refleksija tvog života ili su plod mašte? 🙂

Moje priče su mješavina stvarnosti i mašte. U mnogim likovima ima mene, ljudi oko mene ali ima i začina iz moje mašte.

5. a) Kada bi putovanje u prošlost bilo moguće – u koje vreme bi volela da odeš? Zašto? 

Ovih dana sam ponovo odgledala prva tri dijela Pirata s Kariba pa mi prvo na pamet pada to vrijeme, recimo 17. vijek. Vrlo zanimljiv period kada se tek otkrivao svijet, crtale se karte, mora i mnoga kopna su bila nepoznata, tragalo se za blagom ali i drugim, tada nepoznatim, stvarima. Pa eto, neka bude to.

5. b) Šta je ono što te čini srećnom?

Srećnom me čini kada nemam puno obaveza tog dana, napolju bude lijepo vrijeme i ja se dotjeram, odem u grad, popijem kafu sa dvije drugarice koje znam milion godina ili ga provedem sa momkom/porodicom. Ako mi u toku tog dana ne zazvoni telefon, ne desi se ništa nepredviđeno ja sam mnogo srećna i ne treba mi ništa više.

5. c) Kako bi sebe opisala u jednoj rečenici? Nadam se da nisu previše komplikovana pitanja, ali rekla si i sama”ajde da se igramo” 😉

Ovako bih sebe opisala u jednoj rečenici Radi što joj se sviđa i dokle joj se sviđaPitanja su bila zanimljiva i šteta što ih nisi postavila više, ali biće prilike. Pozdrav!

6. a) Super ti je blog i sviđa mi se što se vidi da se baš trudiš i smisljaš ovakve svari to je za svaku pohvalu. Ja ću da te pitam nekoliko pitanja. Nabroj 5 omiljenih blogera.

Hvala ti na lijepim riječima. Trudiću se još više. Možda mi nećeš vjerovati ali ja nikada nisam razmišljala o tome koji blogeri su mi omiljeni. Sve koje pratim volim da čitam i svaki blog je drugačiji i ima nešto svoje. Oni koji taj faktor nemaju ja ih ne pratim. Da ne bude da nisam odgovorila na pitanje mogu nabrojati nekoliko blogera (sa wordpress platforme) koje pratim prije nego što sam otvorila blog jer ja nisam došla nespremna ovdje. Uvijek me zanimao blogerski svijet i voljela sam da čitam tuđe priče i misli. Evo sada nekih blogera za koje znam od ranije ali sada kako imam blog otkrila sam još masu izvanrednih blogera za koje ranije nisa znala: Priče jedne vestice, Negoslava, Mandrak72, Pixel, Pletenije Sloves i Dnevnik slučajne domaćice. Po otvaranju boga njih sam prve i zapratila a dalje sam preko njih otkrivla druge zanimljive ljude i njihove blogove.

6. b) Šta te je navelo da počnes blogovati?

Zadnjih par mjeseci me ubila struka i nekako sam se previše uvukla u sve to pa mi je trebao ventil i neka zanimacija koja nema veze sa mašinstvom a volim da pišem priče i da čitam blogove, pa eto, učinilo mi se to kao dobra ideja.

7. Što sam se više trudila, sve manje sam bila shvaćena? Izvampirisana sam nečijom kreativnom komunikacijom? Potreban mi je mir. Pozdrav.

Inače, zaboravila sam napomenuti da sam izuzetno glupa i da slabo razumijem tumačenje metafora pa ne razumijem ni tvoje pitanje. Ovo mi više djeluje kao neka konstatacija. U svakom slučaju, nadam se da ćeš pronaći svoj mir. Pozdrav!

8. Koliko puta miješaš sarmu kad se kuva??? Pozdrav

Hahahaha. Ne znam kako druge domaćice ali ja ne miješam sarmu jer bi se sva razmotala. Stavim na dno dosta slanine i listova kupusa da ne zagori i tako se kuva uz dosipanje vode. Miješanje NO-NO.

9. Kada očekujemo tvoju prvu knjigu? 🙂

Volim ovakva pitanja jer su mi nekako kompliment. Ipak, ne razmišljam još o knjizi jer sumnjam da bi je kupilo više od 10 ljudi.

10. Lijepa ti je ona drugarica Taca, aj mi je sredi :)))

Ovako to izgleda kada date drugarici da vam čita blog!

11. Čini mi se da ste negde napisali da imate tek par dodirnih tačaka sa Milicom, junakinjom svoje priče…Šta vam je to zajedničko 🙂 ?

Da, napisala sam tako jer je to istina. Žao mi je što Vam neću odgovoriti na ovo pitanje ali mi je draže da se pitate Pa koje su to dodirne tačke?!

12. Kako zamišljaš svoj blog za godinu dana?

Zamišljam da će imati još barem 5 priča u nastavcima i da će biti ljudi koji će to čitati i možda će imati domenu krvavileptir.com. Nadam se da ću potrajati u ovom svijetu i da će publika rasti.

13. Smatraš li da su komentari drugih blogera upućenih tebi iskreni?

Mislim da većina jeste, barem bih voljela da je tako jer sam dobila mnogo divnih pohvala i komentara.

Sve moje priče koje ste propustili pronađite OVDE.

Pratite blog i na Facebook-u!

9 komentara na “Odgovori na vaša pitanja

  1. Супер су ти одговори. Свидела ми се твоја идеја да се на овај начин мало боље упознамо. А сутра почиње нова прича, ако се добро сећам 😉

    Liked by 1 osoba

Komentariši

