Hajde da se malo igramo!

Pozdrav dragi blogeri! Danas sam završila pisanje prvog dijela svoje nove priče. Zvaće se Vidova šuma. Još ne znam koliko će imati nastavaka ali potrudiću se da bude zanimljivo i dosta dinamičnije od prethodne priče.

Prvi dio ću “izbaciti” 1. marta i unaprijed se radujem vašim pregledima, komentarima i kritikama. Radnja će se znčajno razlikovati od prethodne priče, biće više akcije, zavrzlama, spletki i nekih horor elemenata. Nadam se da će biti čitana barem približno kao prethodna.

Ovog vikenda sam nešto više besposlena nego inače pa sam odlučila da do prvog marta ne davim svoje čitaoce nekim kritikama društva, blogera, novinara… već sam napravila jednu formu preko koje vam ostavljam mogućnost da mi potpuno anonimno postavljate pitanja i ako ih bude dovoljno (i ako mogu da odgovorim na njih) postaviću u sljedećem postu svoje odgovore.

evan-dennis-75563

Ništa ne brinite to je obična google forma, mnogi je danas koriste za online ankete i prijave, sa dva klika će sve da bude gotovo i potpuno je anonimno jer ne zahtjevam unos podataka i e-mail adrese.

Nadam se da će biti dosta pitanja inače će me pojesti blam što ih neće biti dovoljno da napravim sljedeći post.

Sada vas toplo pozdravljam, idem malo u šetnju a vi mi možete postaviti pitanje OVDE.

Sve moje priče koje ste propustili pronađite OVDE.

Lajkujte Facebook stranicu bloga!

5 komentara na “Hajde da se malo igramo!

Komentariši

