Prvi moj post koji je osvanuo na nekom portalu!

Prije tri dana Redakcija Jutarnji Glasnik mi je poslala mail u kome su zatražili saglasnost da objave moj post Novinari gdje ste?

Sa zadovoljstvom sam pristala jer mi je velika čast što je jedan portal primjetio moje glasne misli i što želi to da podijeli sa većom publikom koju ima nego ja na svome blogu. Članak možete da pročitate na ovom linku.

Uvijek sam spremna da izađem u susret bilo kom blogeru, portalu… kada me lijepo zamole i spremni su za saradnju.

mojblog-izvor
izvor: jutarnjiglasnik.info

 

Prije nekoliko časova sam objavila posljednju epizodu Priče o Milici Stupar. Pomalo sam tužna što je kraj jer sam se i sama emotivno vezala za likove. Nadam se da se vama dopada moja priča kao i kompletan blog. Radujem se budućoj saradnji sa vama blogerima kao i portalima ako požele dalje da dijele moj rad.

Napokon sam otvorila FB stranicu i ko želi sada može da me prati i na toj društvenoj mreži.

fb-page
Od sada i na Facebook-u!

 

U planu je nova priča ali neću vas odmah bombardovati novim događajima i likovima pustiću vas da se barem na kratko odmorite od mene.

Sve moje priče koje ste propustili pronađite OVDE.

Hvala što čitate!

30 komentara na “Prvi moj post koji je osvanuo na nekom portalu!

  1. Čestitam na izlasku teksta u poznatom portalu. To je znak da kvalitetno pišeš. Očekujem sa nestrpljenjem novu priču, odlično to radiš..kada bi imala vremena mogla bi da poradiš na likovima i radnji i celu priču pretvoriš u knjigu..veliki pozdrav 🙂 i samo napred!

    Liked by 2 people

    1. Hvala ti Rado! Već sam napisala u jednom komentaru da sam ovde iz ljubavi i zabave te da nisam sigurna da li sam dovoljno kvalitetna da postanem roanopisac. Biću iskrena da mi vi svi dosta dižete samopouzdanje te ću možda razmisliti o toj ideji…
      Za sada ću se zadovoljiti svojom “blogerskom slavom”.

      Lijep pozdrav!!!

      Liked by 3 people

Komentariši

