Epizoda 3

Na trećoj godini slušala sam Radno pravo. Predmet skoro kao i svaki drugi, ako počneš da učiš na vrijeme i redovno ideš na predavanja neće biti velikih problema. Profesor je bio korektan, nije nas mnogo ribao ali nije uspjevao da me zainteresuje na svojim predavanjima. Istina, malo koji predmet je mene i interesovao… Međutim, došle su na red vježbe iz Radnog prava. Prvi mjesec dana je na svim terminima bio profesor jer je asistent bio na poslovnom putu. “On je sin vlasnika ERBEX-a.”, reče mi Milovan, jedan od kolega sa fakulteta. Svako ko živi u ovom gradu zna za ERBEX. Veliku kompaniju koja je prvo proizvodila alat a sada su se proširili na mnoge grane privrede. Glavni su u državi što se tiče prehrambene industrije, građevinakog materijala i ko zna još čega. Logo ove firme je bio svuda, gdje  god da se okreneš.

“Ja sam čula da je dobar frajer.”, Svjetlana se uključila. “Sve studentice se lože na njega.”

“Lože se na njegov džep.”, frknuo je Milovan. Zaista, kada je ušao u salu nije ostavio poseban utisak na mene. Izuzetno visok muškarac ali ne pretjerano razvijen. Falilo mu je nekoliko kilograma. Imao je dužu razbarušenu kosu, bradu i tamno-zelene oči. Simpatičan ali ništa više od toga.

Tako sam mislila dok nije počeo da govori. Moć u njegovom glasu, stav i pokreti isijavali su neku posebnu energiju koja nas je sve opijala. “Dobar dan, kolege. Moje ime je David Danilović. Držaću vam vježbe iz Radnog prava.”, dubok glas je odzvanjao salom. Primjetila sam da nisam jedina djevojka koja se oduševila njegovom pojavom. Nije izazivao u meni seksualnu želju tada, samo mi je bio interesantan zbog svoje energije koja se značajno razlikovala od (ne)energije koju su posjedovali ostali profesori i asistenti.

Zbog zanimljivog načina na koji je predavao ja sam počela da se interesujem za predmet. Nekada bih čitala lekcije unaprijed. Zakon o radu sam već uveliko bila proučila i ponekada sam znala ući u “raspravu” sa njim oko nekih članova. Neke djevojke su radile isto što i ja, unaprijed su učile kako bi izazvale pažnju kod Davida te sam rijetko mogla da dođem do izražaja od njih. Ipak, shvatila sam da voli kada mu povremeno kontriram. Mislim da mi je namjerno dao kao temu za seminarski rad Koliko je Zakon o radu pogodan za žene. 

“Zašto ste upisali ovaj fakultet?”, samo je to pitao kada sam mu donijela rad na uvid. Zastala sam jer nisam znala šta da odgovorim. Pokazao mi je da sjednem. Njegova kancelarija je bila bogato uređena, sva u punom drvetu mahagoni boje. Police su bile krcate knjigama. “Pitam Vas to gospođice Stupar jer Vi kroz ovaj tekst ne kritikujete samo Zakon o radu Vi kritikujete kompletno pravo kao nauku.”

“Nisam upisala ovaj fakultet svojom voljom. To je bila želja mojih roditelja.”, iskreno sam mu rekla. “To se osjeti. Osjetim da ste ogorčeni i da Vas ovo ne zanima ali isto tako osjetim u Vama oštrinu i dobar rezon. Zato ću Vam dati 8 od 10 bodova.”

“To je sasvim uredu.”, rekoh iznenađeno. Vrlo je strogo bodovao radove i rijetko ko bi dobio više od 7 bodova. “Spreman sam da Vam dam 10 bodova ako mi pokažete šta ste  crtali juče na pauzi.”

Momentalno sam pocrvenila. Ne znam kako je primjetio da crtam. Mislila sam da je bio skoncentrisan na razgovor sa Zoricom (tada, najzgodnijom ribom na fakultetu) i njen dekolte koji je redovno isticala na vježbama kod njega. “Ne mogu da Vam pokažem.”, rekoh. Bilo bi nevjerovatno imati kod njega 10 bodova ali nisam mogla da mu pokažem. Ponovo sam crtala nagu ženu. Širokih bokova i teškoh grudi. Zgrabio mi je iz ruke fasciklu, u prvi mah nisam ni osjetila šta me je snašlo. Čim sam se sabrala prešla sam na njegovu stranu da ga spriječim da je otvori. “Ovo je jako neozbiljno”, mahala sam rukama “i krajnje neprofesionalno.”

Ustao je i kako je digao fasciklu u vis ja sam se izvila da je dohvatim. Naravno nisam imala šanse. Obuhvatio me je rukom za struk i snažno pribio uz sebe. Sve vrijeme se smješkao. “Novi dogovor.”, osjetila sam kako me privlači sve više sebi “Ako te sada poljubim neću otvoriti fasciklu.”

Pustila sam ga da me poljubi. To je ono što sam poželjela istog momenta kada me je obuhvatio oko struka. Dok smo se ljubili polako je spustio fasciklu. Zatim je i mene podigao na sto. Nisam osjećala strah i nesigurnost kao sa košarkašem. U njegovom prisustvu osjećala sam čistu strast. Njegov miris, stav i dječački duh upakovan u ozbiljnost su u meni palili vatru koju nisam znala obuzdati.

Osjećala sam njegove spretne ruke ispod suknje. Zastao je i pogledao me u oči. “Ovo je jako pogrešno.”, rekao je “Ali nikako nisam mogao da te izbacim iz glave. Izluđueš me Milice.”

Bila sam iznenađena njegovim riječima. Nisam mogla da vjerujem da me je posmatrao na taj način. Svaki put kada bi me pogledao ili pozdravio na hodniku osjetila bih nešto ali mislila sam da ta hemija dolazi samo sa moje strane.

Nismo uradili to u kancelariji. Spavali smo nakon mjesec dana tajnog viđanja i dopisivanja kod njega. Bio je oduševljen što mi je prvi. Uživala sam u svakom trenutku sa njim. Voljela sam kod njega što nije mnogo govorio o struci. Pričali smo o raznim temama iz života. Spremao mi je večere u svom stanu, vodili smo ljubav satima i voljeli se iako nismo smjeli.

Epizoda 1                              Epizoda 2                             Eizopda 3

Epizoda 4                              Epizoda 5                             Eizopda 6

Epizoda 7                              Epizoda 8                             Eizopda 9

Epizoda 10                            Epizoda 11

7 komentara na “Epizoda 3

  1. Wow,

    I began reading with a lot of interest. I worked as a union organizer in the United States and even went to law school to become a labor lawyer. (I ended up with a “D” in the labor law class and took it as a sign from God. I then became a criminal lawyer.)

    All of a sudden I found myself in an X-rated novel and I couldn't put down the Blog post!

    I can't wait for the next one.

    I think I'm in love again!

    Michael J, Philadelphia, PA, USA

    Liked by 1 osoba

  2. Povratni ping: Epizoda 5 | krvavi leptir
  3. Povratni ping: Epizoda 6 | krvavi leptir
  4. Povratni ping: Epizoda 7 | krvavi leptir
  5. Povratni ping: Epizoda 8 | krvavi leptir

Komentariši

